امداد خودرو بیرجند

امداد خودرو جاده ای بیرجند با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات خودروبر بيرجند، خدمات تعمیرگاهی بيرجند، خدمات سیار بيرجند خدمات در محل کار  و یا درب منزل، خدمات تلفتی و مشاوره ای بيرجند، خدمات کارت عضویت به فعالیت خود در تمام نقاط استان سیستان و بلوچستان و سرتاسر کشور می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسوارن باشند.

امداد خودرو بیرجند

وقتی خودرو شما به هر دلیلی دچار نقص فنی شود و یا از ادامه دادن به حرکت طبیعی خود خودداری بکند، آن زمان شما نیاز به یک امداد خودرو خوب دارید تا در محل شما حاضر شده و خودرو شما را تعمیر کند و در صورت نیاز به نزدیک ترین تعمیرگاه خودرو شما را منتقل بکند. اگر نیاز به امدادخودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید امدادخودرو بیرجند در کنار شماست. امدادخودرو بيرجند نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

در صورتی که در جاده با مشکلی مواجه شدید و در حال رانندگی با نیسان، سواری، کامیون، نیمه تریلر یا مینی ون بودید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید و از کمک متخصصان به سرعت برخوردار شوید. خدماتی که تیم امداد خودرو بیرجند در اختیارتان می‌گذارد، عبارتند از:

  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

خدمات امداد خودرو شبانه روزی

یکی دیگر از وسایل پرکاربرد مورد استفاده در تیم امدادودرو بیرجند ، جرثقیل است که بدون جابه‌جایی خودرو، آن را ایمن تر و استانداردتر از همیشه جابه‌جا می‌کند. شرکت امداد خودرو ۱۵۹۳ به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام سال در حال خدمت‌رسانی می‌باشد. درباره امداد خودرو کشور لازم به ذکر است، این مجموعه کلیه خدمات امداد خودرو، تعمیرات در محل و حمل خودرو را توسط افرادی مجرب و متعهد که همگی دوره دیده از مراکز فنی و حرفه‌ای کشور هستند ارائه می‌نماید. بطور قطع رعایت نکات ایمنی اصل اول برای جلوگیری از هزینه‌های مالی و جانی مجدد در هر سانحه می‌باشد و امداد ۱۵۹۳ رعایت نکات ایمنی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است.

یک راهکار ساده برای جلوگیری از آسیب دیدن و استهلاک سریع خودرو، استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای است. با سرویس دوره‌ای خودرو خود میتوانید بسیاری از مشکلات جدی خودرو‌ها را از بررسی و ارزیابی کرده و از بسیاری از آسیب های تخصصی خودرو در طی زمان جلوگیری کنیم. سرویس های دوره‌ای خودرو، باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام می‌شوند و به مانند چکاپ، مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و پیش از خرابی کامل از آن‌ها جلوگیری می‌کنند. ناوگان یدک کشی و تیم‌های متخصص ما با استفاده از انواع نیسان چرخگیر، خودروبر و دکل و جرثقیل همیشه آماده ارائه خدمات خود به تمام شما عزیزانی است که به آن‌ها نیاز دارید. ما کمک های امداد خودرو جاده ای بیرجند و حومه با سرعت عالی ارائه می دهیم. زمانی که نوبت به کمک‌های کنار جاده‌ای مطمئن و سریع در بیرجند می‌رسد، می‌توانید بدون نگرانی، روی تیم یدک کش بیرجند حساب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *